Update

Grisen har släppt greppet om min hjärna så nu fungerar jag nästan igen, bortsett ifrån en hosta som får människor att byta trottoar när de passerar mig.

Jag gillar den här perioden, när jag är på väg att tillfriskna och blir exalterad över att orka gå in i badrummet utan att behöva stanna på vägen. Har massa energi som går till att frosta av frysen och städa kryddhyllan. Synd att jag kommer att bli helt frisk och stökig igen snart.

Maten under tiden jag varit sjuk har gått åt helvete, min kompis uttryckte det bäst: miserabel, ensam och ledsen över att ingen saknar mig och kylskåpet är min bästa vän. Tjoho. Vacklat mellan att försöka svälta och att trycka i mig kalorimängder som borde platsa i en tv3 dokumentär om feta amerikaner. Men frisk och nya tag (hur många gånger har jag skrivit det nu)

Kommentarer
Postat av: Ylva

JAG saknar dig och dina finurliga inlägg och jag saknar definitivt tid att svara på ditt mail (dröjer nog ett par veckor till innan jag kan ta mig tid och sinnesro mitt i allt tentaplugg... :( )



Håll ut, och alla grisar vi lite i matväg ibland. Jag har haft två såna dagar nu, så du är i gott sällskap ;) Det är bara att ta nya tag!



Ta hand om dig, kram!

2009-10-08 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0