Är det en ärlig blogg så är det



 

 


Jag kan bli så trött på att de bilder jag lägger upp här är de mest smickrande av kanske tio tagna. Det är ju inte äkta. Så jag lägger upp lite hemskt fula bilder som jag skäms över som motvikt. För så här ser jag också ut, den nedersta tog jag för ungefär fem minuter sen. Känns onekligen läskigt att göra.

Det måste ju vara så jobbigt att vara tex Sandra som har Niotillfem, att bara lägga upp fantastiska bilder av sig själv skapar ju ett idealjag som man inte kan leva upp till. Borde det inte kännas hemskt att se sig själv i spegeln när man är bakis, finnig och osminkad då? Och kan man ens ta till sig positiva kommentarer i sin blogg när man bara visar en minisida av sig själv?
Alla gör som de vill, så här gör jag i alla fall. Se och njut/rys

Kommentarer
Postat av: Ylva

TACK för att du är så ärlig och skriver ner din historia och publicerar såna bilder på dig själv - MEN jag tycker fortfarande du är vacker på alla bilder!! Särskilt den första och andra, galet söta uttryck :) som alltid så är det oftast bara en själv som har sådana negativa tankar om sitt utseende...



Jag måste skriva ner min historia någon dag så att du får läsa. Svarar på mail så fort tid finnes!

2009-09-11 @ 15:22:37
Postat av: Linda

Du är så modig och så fin precis som du är.

Tack för din kommentar hoppas det var ok att jag kommenterade den i min blogg.

2009-09-11 @ 22:06:00
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker iaf att du är jättefin, världens finaste bruna ögon, porslinshy OCH naturlig plutmun är det väl få som kan skylta med!

2009-09-12 @ 19:07:55
URL: http://linnssedblogg.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vad roligt. Läste precis ett liknande inlägg igår! Har du läst det? http://modellbelle.blogg.se/2009/september/akta-vara.html



Jag tycker den tredje bilden på dig är väldigt fin!

2009-09-15 @ 20:26:03
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: M

Du är ju hur söt som helst..

2009-09-16 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0