Den dagen den dagen

Idag är ingen fantastik dag, även om jag bara varit uppe i ungefär tre timmar hitills. Sitter i biblioteket i skolan och försöker koncenterera mig på delegeringsparagraferna i regeringsformen. Problemet med idag är att jag har fullt upp hela dagen, ska plugga óch ha föreläsning till tre, sen hem och lämna av grejer, träna afrodans och sen iväg till mariatorget och ha middag med vänner. Ingen dålig dag med andra ord men jag har lättare att klara av ångest om jag vet att jag har en fri kväll där jag kan gå sönder om jag behöver. Nu är det bara att bita ihop tills jag somnar.

För övrigt satt jag utanför bibblan och rökte för en timme sen när en kille frågade om tändare, sen tände en joint. En joint? Klockan halv nio utanför universitetet? Jaja, whatever helps you get trough the day eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0