Helgen

Självklart vill ni alla veta vad jag gjorde i helgen också, eller hur eller hur eller hur? Som sagt hade jag en jäkligt dålig fredag och vaknade med ett tungt huvud och ond hals. Men ryckte upp mig, mötte upp en kompis i stan och köpte en fruktansvärd blond peruk (maskerad nästa helg). Sen hittade jag lite andra vänner och en flaska whisky och åkte upp till Bergshamra och mitt exs studentkorridor för hans födelsedagsfest. Killen jag har ett crush på var där såklart (sen när blev mitt kärleksliv så äckligt incestuöst?) och allt var lite småjobbigt ett tag. Sen vinglade vi till fasching och jag blev av med mina vänner men hittade nya och dansade tills fötterna nästan inte kändes.
Aktivt ignorerande av varandra ledde til kyssar såklart och det gick som det gick va? Så idag inleddes med tre timmar av kramar och sen walk of shame igenom stockholm på klackar och med rinnande smink. Men glad ändå, spelar inte så stor roll om det blir nåt mer för jag hade väldigt mycket roligare än jag haft om jag gått hem själv.

Kommentarer
Postat av: M

Alla behöver närhet. Jag tycker du gjorde helt rätt. Hoppas du får en bra dag!

2009-09-28 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0