Tack

Tack för era kommentarer, de betyder massa och ni har helt rätt. Allt jag kan göra är att försöka lära mig av misstagen. Och mitt misstag i fredags var definitivt att, trots vad jag skrivit tidigare på dagen, tro att jag är friskare än jag är. Jag tror att jag ska jobba lite med delmål ett tag nu. Helgens var att klara att vara bakis utan att äta massa skit som bara får mig att må sämre. Och check, det klarade jag galant.
Veckans blir nog att försöka att ha mycket saker inbokade, att äta ordentliga mellanmål som jag annars så lätt "glömmer" att få i mig, att hantera ensamma kvällar bra och att ringa någon om jag känner att saker inte går så bra. Samtalet behöver inte ens handla om problemen, det är sjukt hur mycket det hjälper bara att prata.
Så upp på hästen igen, pepp pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0