Ser framåt

Även idag känns lite hopplös men fyra väldigt bra saker:
  • Jag ska på arbetsintervju på världens bästa veggo resturang i morgon
  • I morgon kväll ska jag på intromöte för Greenpeace-volontärer
  • I november kanske jag ska till London med några av de bästa jag vet
  • I februari ska jag till sydamerika med min mamma

Så visst borde jag bara hålla käften och vara nöjd?
Var precis och handlade och köpte vegan-pannkaksmix, vindruvor, vit choklad och andra saker. Ska försöka få i mig något men varken kroppen eller hjärnan vill. Vad löjlig jag ska vara då, intesant?

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag tycker det är skitsvårt och vissa delblock är ju inte riktigt min grej kanske, men jag gillar det överlag och tror nog att jag hittat "min grej". Dock suger det att vi i T3 nu läser sakrätt, tycker det är så satans svårt, invecklat och sprängfyllt med doldis-undantagsregler som poppar upp där man minst anar det... :(



Vi har terminstentor, men samlar även lite småpoäng på hemtenta och PM, men övervägande på saltentan i slutet av terminen. Sjukt stressigt och jävligt jobbigt, och hade det inte varit för att jag bor i uppsala hade jag nog hellre valt att plugga i typ Lund eller Gbg bara för att få skriva 10-15 hp istället för 27 eller 33 åt gången lixom... :/



Låter som att du har mkt kul att se fram emot, försök att ta hand om dig nu oxå så att du ORKAR med allt roligt oxå! En aldrig så rolig sak, kan bli ett rent helvete om man lägger krokben för sitt eget psyke! Och att plugga juridik och samtidigt brottas med sitt psyke är fan inte en dans på rosor, speciellt inte om man är van att vara "mvg-alla rätt på alla prov-barn". Så ta hand om dig! :)

2009-09-15 @ 20:00:10
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0