Wie!

Idag är jag så stolt! Jag hade en riktig dålig början på dagen, låg hemma lite förkyld med mensvärk och var svullen och äcklig och hatade mig själv för att jag var så tjock. Och med min briljanta logiska förmåga kändes det enda rätta som att gå och köpa ben&jerrys och ge upp i soffan. Men så kom jag över det! Jag resonerade med mig själv ett tag, kom på att jag egentligen inte ville och så gjorde jag soppa med svarta bönor till middag. Sådeså.
Nu ska jag göra världens godaste mangoglass; fryst mango och fryst banan som jag mixar. Godast. Och jag är stolt. Lite dåligt samvete för att jag inte pluggat mer idag men jag åstadkom nåt mycket viktigare. Woho för mig!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad duktig du är!!! Det är en av mina absolut värsta situationer, förkyld och bara känslan av äcklig... jättestarkt jobbat!!

2009-09-09 @ 07:30:31
Postat av: M

Det är verkligen något att vara stolt över! Bravo!

2009-09-09 @ 12:37:04
Postat av: Lillamy

Heja heja dig. Bra jobbat:)

2009-09-09 @ 13:38:32
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0