ARG

När jag skrev inlägget under så satt jag i biblioteket med min bärbara dator och en tjej ifrån min klass kom fram och lånade min mobil. När hon kom tillbaka satt jag och skrev på min matdagbok som jag stängde ner när hon kom närmare. Hon lånade min dator för att kolla facebook och jag fortsatte att plugga, och när jag tittar upp igen STÅR HON OCH LÄSER MIN MATDAGBOK. Vem fan gör så? Vem klickar upp ett minimerat wordfönster som det står dagbok på? Jag är så arg och ledsen och vet inte vad jag ska göra, när hon frågade så sa jag att jag hade ätstörningar och att jag inte vill att hon läser det där och att det inte är okej. Var tvungen att viska eftersom det var i bibblan och kunde inte riktigt visa hur arg jag var. Men det är jag, och hon är snäll men kommer säkert  att säga detta till alla andra. Och jag borde inte bry mig för det är inget att skämmas för men jag vill inte, jag vill inte att folk ska se mig på det viset. FAN FAN FAN vad arg jag är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0