Min dag i nojjor:

Man kan ju köra min dag i bilder men det känns lite väl niotillfem så jag kan ta den i nojjor:
  • Ägnade morgonen åt att nojja över att killen ifrån nyår ville sova igår kväll istället för att, som jag smsade och föreslog, komma till våra gemensamma vänner och se på film.
  • Sen ringde han och ville gå på bio samma kväll, ägnade följande timme åt att nojja över att jag är för ful för att ses.
  • Några lugna timmar när jag fikade med en vän, förutom när jag provade en klänning på Beyond Retro som jag inte kom i och nojjade ett tag över att jag är tjock.
  • Pluggade lite när jag väntade på att träffa upp killen och nojjade över att jag är korkad som inte kan vad jag borde,
  • Bio och middag var helt fria från nojjor, eller nja ganska i alla fall. Med honom är jag den jag vill vara. Men sen skildes vi åt för en halvtimme sen utan något mer än en puss på kinden och så börjar nojjorna om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0