trygghet

Finaste helgen. Igen.
Jag var otroligt opepp i fredags och satt hemma och åt godis och tittade på American pie 2 (!!!!) medan jag fick sms från vännerna som var ute. Sen ringde K och frågade om jag ville ha sällskap och kvällen blev prat och kyssar. Det bästa med honom är att varje kyss känns som den första. Hela helgen var han här och det blev kyssar och prat om allt och ingenting och jag kände mig totalt hel och lycklig. Han känner mig bara som en frisk och glad människa och även om han vet att det inte alltid är så, så är det ändå den han ser mig som. Jag är glad och bubblig helt enkelt.
Idag åkte jag pulka med vännerna och förfrös fötterna och skrattade ihjäl mig. I morgon har jag tenta och jag borde ha pluggat och stressat men jag är för glad för båda delarna. Det får gå som det går helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fantastiskt! Jag är glad för din skull :) Njut!

2010-01-19 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0