Wake up



Idag är en dag när jag inte kan sluta le. Log mig igenom fem timmars ensampluggande på biblioteket, dansade på tunnelbanan och sprang sprang sprang för att jag var för glad för att gå sakta på vägen hem. Varför är jag glad? Allt och ingenting. Fått grepp om skolan, inbokad tid med fantastiska vänner i veckan och mail från K, han jag gillar. Ingenting och allt men jag är full av lyckobubblor. Det bästa: i helgen ska jag åka pulka med de allra finaste jag vet, de som är mer än vänner, de som är min familj och min trygghet även om det låter som att jag är fjorton år när jag skriver sånt. Jag kan redan känna pirret i magen vinden i ansiktet skrattet i halsen och kramarna i ryggen.


Min insida är som den här trailern, på vad som nog blir årets bästa film:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0