igen

Long time no see.
Resan gick bra.
Skulle skriva massa men det går inte för jag är sprängfylld av... ja vad? Tårar verkar det eftersom det är det som läcker ut hela jävla tiden. Ångest. Panik. Nånting.
Och det har som alltid tusen orsaker men om ni skulle våga er på en gissning att den utlösande faktorn just den här gången utmärks av att denne någon har en penis och att denne penis befunnit sig inne i mig så skulle ni inte ha helt fel.
Jag har böcker och dumma komedier och vassa pennor och tomma papper och stämd gitarr. Men mest kedjeröker jag och släcker cigaretterna mot min handled.

Har så inte tid. Men just nu orkar jag inte bry mig, får jag sluta bry mig ett tag trots att det är tenta snart och jag måste vara på tusen ställen varje dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0